Forum over (misdaad)romans

spannende boeken en dvd's
Het is momenteel Za Mei 25, 2013 00:13 am

Alle tijden zijn UTC + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: Vr Nov 07, 2008 11:43 am 

De laatste jaren komt het bij mij niet meer voor maar vroeger -en dan heb ik het over zo'n 45 jaar geleden- heb ik mijn boeken letterlijk stukgelezen. Mijn leeshonger was destijds al niet te stillen maar geld voor nieuwe boeken was er eenvoudig niet. Dus werd elk boekje -vaak al erfstukken van mijn 4 oudere broers- 'tig' keer herlezen. Deze week kwam ik ze tijdens het opruimen van de zolder weer tegen.
Geweldige boeken ..... "Het wegje in het koren", "Bob, Bep en Brammetje", "Okki" ..... Stuk voor stuk 4 of 5 sterren waard :D (om toch nog een beetje bij dit topic te blijven)
Je kunt de sterk vergeelde bladzijden bijna niet meer omslaan maar de boeken blijven op zolder staan zolang ik leef.

Profiel  

Titel:
BerichtGeplaatst: Vr Nov 07, 2008 15:50 pm 

Ronald schreef:
Oh, verrassend !! Nog nóóit ???? Geen enkel boek? Kan ik me serieus niét voorstellen.

Uhmm... ja, nou, gut, okee, vróeger als klein kind natuurlijk wel. :roll:

Profiel  

Titel:
BerichtGeplaatst: Vr Jan 13, 2012 07:32 am 

Meestal weet ik pas na een paar weken wat ik definitief van een boek vind. Als ik al ooit een recensie zou plaatsen over een boek dan zou ik dat ook niet eerder dan twee maanden na het lezen van een boek doen.

Profiel  

Titel:
BerichtGeplaatst: Zo Jan 15, 2012 13:06 pm 

5 sterren is absoluut uniek, heeft zoveel plezier gegeven en indruk gemaakt. Het 1e boek dat ik dit jaar las was Het stille meisje van Tess Gerritsen, mijn 1e 5 sterrenboek, heeft beel indruk gemaakt en vond het heel bijzonder.
5 sterren komt bij mij zleden voor, eerder geef ik dan 4 sterren, en 3 is goed, maar niet bijzonder, dat is bij 4 wel.
Recensenten hebben ieder hun eigen smaak net als wij lezers, en wat ik goed vind vindt iemand andrs minder goed. Inmiddels is er wel een aantal mensen die ik kan vertrouwen op hun smaak en uitdelen van sterren.

Profiel  

Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn UTC + 1 uur