| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Guido
|
Geplaatst: Zo Jan 03, 2010 12:22 pm Onderwerp: Debby & Guido lezen... Nog niet voorbij |
|
|
Duo-lezen voor de 10x10 uitdaging, daar hebben we het hier over.
Debby deed mij een aanzoek en daar ging ik gewillig in mee.
De ntl-stapel van Debby was leidend en zo zijn we gekomen tot het volgende boek:
John Katzenbach : Nog niet voorbij
Het boek is niet in mijn bezit. Sterker: ik heb van deze auteur nog niets gelezen.
Maar ik ben de beroerdste niet en spring graag met open vizier in het diepe.
In dit geval niet zo handig, want het zwembad bevat geen water. Anders gezegd: het boek is niet meer verkrijgbaar.
Hedenochtend via een niet nader te noemen site toch nog een tweedehands exemplaar weten te bestellen.
"Zo goed als nieuw" stond er bij. Een kwalificatie die aan interpretatie onderhevig is, zo weet ik uit ervaring.
Maar er moest snel een beslissing genomen worden, want de klus moet in januari geklaard worden, zo is - min of meer - democratisch besloten.
Hopelijk komt het boek ergens volgende week binnen en kunnen we dan beginnen.
(Excuses voor het lange lulverhaal om aan te geven dat e.e.a. onder voorbehoud is.) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Daniëlle
|
Geplaatst: Zo Jan 03, 2010 12:27 pm Onderwerp: |
|
|
Het boek is in ieder geval ook nog via Boekenkraam.nl te koop voor € 10,00. Normaal gesproken wordt het boek binnen een paar dagen geleverd.
Ik heb al een paar getwijfeld om dit boek aan te schaffen, omdat ik er goede recensies over heb gelezen.
Ik ga jullie in ieder geval volgen. Jullie lijken me een leuk duo. 
Laatst aangepast door Daniëlle op Zo Jan 03, 2010 12:28 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Ellen
|
Geplaatst: Zo Jan 03, 2010 12:27 pm Onderwerp: |
|
|
Ik ben benieuwd naar jullie belevenissen! Ik ken de schrijver namelijk ook niet. _________________ Ik lees 'De vrouw in de kooi' van Jussi Adler-Olsen. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
martin
|
Geplaatst: Zo Jan 03, 2010 12:29 pm Onderwerp: |
|
|
En hier nog een die hem niet kent.
Hopelijk brengen jullie daar verandering in.
Veel succes en plezier. Zal vast lukken.  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Ronald
|
Geplaatst: Zo Jan 03, 2010 12:38 pm Onderwerp: |
|
|
Gaat helemaal goed komen, vermoed ik. Januari is 'Nog niet voorbij'.....  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Guido
|
Geplaatst: Zo Jan 03, 2010 12:45 pm Onderwerp: |
|
|
| Daniëlle schreef: | | Het boek is in ieder geval ook nog via Boekenkraam.nl te koop voor € 10,00. |
"Dit boek is licht beschadigd met een knikje, scheurtje, krasje en/of deukje," staat erbij. Jaaiks!
Je moet weten dat ik zo'n neuroot ben die zelfs in de boekhandel niet het bovenste boek van de stapel pakt, maar het exemplaar daarónder, in de wetenschap dat daar nog niemand met z'n klauwen aan heeft gezeten...
Toch dat telefoonnummer van mijn therapeut maar weer eens opzoeken. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Ellen
|
Geplaatst: Zo Jan 03, 2010 12:54 pm Onderwerp: |
|
|
Ik pak in de boekwinkel ook nooit het bovenste boek van de stapel , maar de 'lichtbeschadigde' boeken van de Boekenkraam zien er bij mij altijd keurig uit. Gewoon DOEN dus  _________________ Ik lees 'De vrouw in de kooi' van Jussi Adler-Olsen. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gerd
Geregistreerd op: 28 Jan 2006 Berichten: 2655 Woonplaats: Turnhout, Vlaanderen
|
Geplaatst: Zo Jan 03, 2010 1:03 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb dit boek twee jaar geleden cadeau gedaan aan de peter van de oudste. Ik heb het zelf niet gelezen, maar het kreeg razend enthousiaste recensies. De meest beklemmende thriller over stalking ooit, of iets dergelijks. Het lijkt in elk geval een boeiend boek, en jullie zijn een prachtduo, ik verheug me al op de wisselwerking  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Daniëlle
|
Geplaatst: Zo Jan 03, 2010 1:06 pm Onderwerp: |
|
|
| Guido schreef: | | Daniëlle schreef: | | Het boek is in ieder geval ook nog via Boekenkraam.nl te koop voor € 10,00. |
"Dit boek is licht beschadigd met een knikje, scheurtje, krasje en/of deukje," staat erbij. Jaaiks!
Je moet weten dat ik zo'n neuroot ben die zelfs in de boekhandel niet het bovenste boek van de stapel pakt, maar het exemplaar daarónder, in de wetenschap dat daar nog niemand met z'n klauwen aan heeft gezeten...
Toch dat telefoonnummer van mijn therapeut maar weer eens opzoeken. |
| Ellen schreef: | Ik pak in de boekwinkel ook nooit het bovenste boek van de stapel , maar de 'lichtbeschadigde' boeken van de Boekenkraam zien er bij mij altijd keurig uit. Gewoon DOEN dus  |
Voor mij geldt hetzelfde! Ik pak ook nooit het bovenste boek van de stapel, maar ik zoek de mooiste er tussen uit. Ik heb ook alleen maar goede ervaringen met Boekenkraam. Guido, ik zou het er gewoon op wagen.  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ine Site Admin
|
Geplaatst: Zo Jan 03, 2010 6:45 pm Onderwerp: |
|
|
Ben benieuwd. Weet weinig van de auteur.  _________________ Liefde sterft nooit een natuurlijke dood
– Anaïs Nin ( Gelezen in: De dwaling –Inger Ash Wolfe) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Noa
|
Geplaatst: Zo Jan 03, 2010 7:03 pm Onderwerp: |
|
|
| Daniëlle schreef: | Ik heb al een paar getwijfeld om dit boek aan te schaffen, omdat ik er goede recensies over heb gelezen.
Ik ga jullie in ieder geval volgen. Jullie lijken me een leuk duo.  |
Ik heb ook al verschillende keren met dit boek in mijn handen gestaan, maar telkens teruggelegd.
Ik ben dus ook zeer benieuwd naar jullie mening.
| Ellen schreef: | | Ik pak in de boekwinkel ook nooit het bovenste boek van de stapel... |
Ik zoek in de boekhandel ook steeds het mooiste exemplaar uit. Levert al wel eens blikken op  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Woordenaar
|
Geplaatst: Zo Jan 03, 2010 7:37 pm Onderwerp: |
|
|
Benieuwd! _________________ Andermans smaak kan bij ons intolerante en zelfs gewelddadige reacties oproepen.
- Alex Ross |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Debby
|
Geplaatst: Ma Jan 04, 2010 11:20 am Onderwerp: |
|
|
Zo, de verwachtingen zijn hooggespannen merk ik .
Ik las in 2005 eerder een boek van John Katzenbach: Heilstaat. Dat boek heeft toen heel veel indruk op me gemaakt en ik weet nu nog steeds waar het verhaal over gaat. Een bijzonder verhaal, heel erg spannend en een geweldige climax.
Ik verheug me dus erg op dit duo-leesproject, en ik hoop vooral dat Guido ook veel plezier zal hebben met Tot het voorbij is.
En misschien dat ik al iets eerder begin met lezen... Guido, je haalt me wel weer in toch?  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Debby
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
martin
|