Forum over (misdaad)romans

spannende boeken en dvd's
Het is momenteel Ma Mei 20, 2013 23:12 pm

Alle tijden zijn UTC + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: Zo Jul 29, 2012 17:07 pm 

Binnenkort in dit topic:

Afbeelding

Profiel  

BerichtGeplaatst: Ma Jul 30, 2012 20:41 pm 
Site Admin

Ik ben begonnen in Slaughter. Ook ben ik gestopt met het lezen van haar boeken. De druppel die mijn emmer deed overlopen was dat (ik dacht) Sarah het vruchtwater van haar zus over zich heen kreeg. Gekker moet het niet worden, zo dacht ik :!: Ik had ook genoeg van al het bloed en de gruwelijkheden. Maar ondertussen lees ik toch overal dat ze goed schrijft en dat haar boeken goed zijn. Dus ben ik begonnen in Genadeloos. Ik moet zeggen dat het me tot dusver - d.w.z. 1 hoofdstuk - meevalt. Ze schrijft goed, het verhaal krijgt vaart .... dus ik ben benieuwd !

Ontkooien op allerlei fronten. Adriaan van Dis.

Profiel  

BerichtGeplaatst: Wo Aug 01, 2012 09:54 am 

Het boek van Karen Rose is uit, dus ik ga nu ook in Genadeloos van Karin Slaughter beginnen. De afgelopen tijd heb ik de laatste drie boeken van Karin Slaughter gelezen. Ik heb een hele tijd geen boeken meer van haar gelezen, omdat ik een beetje Karin Slaughter moe was. Haar nieuwe boek krijgt wisselende recensies. Ik ben benieuwd wat ik ervan ga vinden. Het is in ieder geval weer een dikke pil van 479 pagina's.
Het zal wel vanavond worden voordat ik ga beginnen. Ik ga nu eerst met mijn ouders en mijn nichtje naar een herberg met speeltuin. Er is daar lekker veel schaduw. Het is daar lekker zitten met dit warme weer.

Profiel  

BerichtGeplaatst: Wo Aug 01, 2012 21:55 pm 

Ik heb de eerste honderd pagina's van Genadeloos gelezen. Ik ben tot heden nog niet echt enthousiast. Het verhaal speelt zich afwisselend in het heden en in 1974/1975 af.
Debby, ben je ook al begonnen met lezen?

Profiel  

BerichtGeplaatst: Wo Aug 01, 2012 21:58 pm 

Ik heb ongeveer 60 bladzijden gelezen van Genadeloos. Ik word een beetje moe van de overdreven adoratie van Will voor Sara, hebben jullie dat ook? Ik ben voor het eerst niet heel erg enthousiast over het begin van Slaughter.

Profiel  

BerichtGeplaatst: Wo Aug 01, 2012 22:05 pm 

Ik word ook wel een beetje moe van de overdreven adoratie van Will voor Sara, maar ik word ook een beetje moe dat het boek weer over het verleden van Will gaat. Hoeveel ellende kan een mens overkomen? :roll:

Profiel  

BerichtGeplaatst: Wo Aug 01, 2012 22:11 pm 

Hmm zover ben ik nog niet, maar is dat misschien toch het Amerikaanse karakter van deze serie?

Profiel  

BerichtGeplaatst: Do Aug 02, 2012 14:41 pm 

Gaan jullie het boek Genadeloos afserveren? :wink:

Profiel  

BerichtGeplaatst: Do Aug 02, 2012 16:38 pm 

O, daar wil ik ook wel graag bij zijn. :D

Profiel  

BerichtGeplaatst: Do Aug 02, 2012 18:46 pm 

Haha, we zijn toeschouwers aan het ronselen :wink:

Ben vandaag nog niets opgeschoten in het boek. Druk bezig geweest met de kinderen vermaken en huishoudelijke klusjes. Ik denk dat ik vanavond lekker in de tuin verder ga lezen. :D

Profiel  

BerichtGeplaatst: Vr Aug 03, 2012 10:04 am 

Ik ben inmiddels over de helft. Ik ben enthousiaster dan bij de eerste honderd pagina's. Karin Slaughter kan in ieder geval schrijven. Het verhaal leest lekker weg. Het is alleen nog niet echt spannend geweest. Ik ben benieuwd of dit in de tweede helft van het boek wordt goed gemaakt.
Momtenteel schijnt hier de zon, maar er komen donkere wolken opzetten. Ik had gehoopt vanmiddag nog in de zon te kunnen gaan zitten lezen, maar ik vraag me af of dit gaat lukken.

Profiel  

BerichtGeplaatst: Vr Aug 03, 2012 20:20 pm 

Uit! Het is geen erg goed boek, maar ook geen slecht boek. Ik vond het niet echt spannend. Ik denk dat ik met name de spanning heb gemist. Er is wel meer duidelijk geworden over het verleden van Will en Amanda, maar als ik dit niet had geweten, had ik niet echt iets gemist.
Ik denk dat ik het boek met drie sterren waardeer. Het boek leest namelijk wel lekker.

Profiel  

BerichtGeplaatst: Zo Aug 05, 2012 19:16 pm 

Ik ben op pagina 120. Hmmm...
Hmmm....
Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Het begin valt me wel tegen moet ik eerlijk bekennen. Niet zo spannend als ik gewend ben van Slaughter. Veel gedoe over het verleden. Ik kan het nog niet goed in de context van het nu plaatsen.
Wat ik wel knap vind is dat ik nog niet geneigd ben om het boek weg te leggen. Toch te nieuwsgierig om te weten hoe het verhaal verder gaat.
Hmmm....

Profiel  

BerichtGeplaatst: Zo Aug 05, 2012 19:17 pm 

Hoe gaat het bij jou, Ine?

Profiel  

BerichtGeplaatst: Di Aug 07, 2012 17:38 pm 
Site Admin

Ik was in Ootmarsum en heb het boek diverse keren weggelegd. Dat kan komen omdat ik zorgen had over het forum 8) Maar ook door Slaughter zelf. Het is allemaal zoveel en zo groot. Alsof voortdurend de overtreffende trap gehanteerd moet worden.
Als een prostituee een tand uit haar mond wordt geslagen dan heeft ze meteen geen tanden meer over.
En dan staan er soms rare dingen in. Zoals : over tampons (heren: dit gebruiken dames als ze ongesteld zijn) 8) .
Citaat:
pag. 140. Je kunt geen tampons gebruiken als je nog maagd bent
Onzin. :!:
Een arts krijgt verkering met de zoon van een seriemoordenaar. Ach... komt vaak voor. :roll:
Het lijkt wel alsof ze het nergens 'klein' kan houden. Hoe gekker hoe mooier, hoe bloedigers hoe beter, hoe meer details van een autopsie worden verteld, des te beter. Ik weet het niet. Zal wel hopeloos ouderwets wezen maar ik hoef dat allemaal niet te lezen om spanning in een boek te ervaren. :roll:

Ontkooien op allerlei fronten. Adriaan van Dis.

Profiel  

Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur