Live chat service

Het gebruik van een Live Chat functie van Chatkracht kan de klantenservice van organisaties verbeteren. Het doel van een Live Chat functie is om potentiële en bestaande klanten gemakkelijker en sneller te bedienen. Chatkracht helpt de organisatie dus bij het verbeteren van haar bereikbaarheid en het selecteren en doorsturen van potentiële klanten, oftewel leads. 

Steeds meer websitebezoekers zijn in de avond online en de Live Chat functie maakt het mogelijk dat organisaties de bereikbaarheid kunnen verbeteren door in de avond laagdrempelig bereikbaar zijn. Enkele factoren die een belangrijke rol spelen bij de klantbeleving zijn snelheid, een persoonlijke aanpak en empathisch vermogen van de chatspecialist. Bij gebruik van een Live Chat functie is het belangrijk om de websitebezoeker binnen 30 seconden te woord te staan. 

Gemiddeld start 3 tot 5% van de websitebezoekers een chatgesprek. Meer dan 25% van de websitebezoekers wordt een lead of direct sale. De gemiddelde duur van een chatgesprek is 12 minuten. Door de inzet van triggers nemen websitebezoekers 3 keer vaker contact op. 

Dagelijks creëren wij een meerwaarde voor onze klanten met een heldere aanpak die zorgt voor betere service, meer sales en tijdsbesparing. Meten is weten. Dat is onze basis. Door middel van onze eigen tools weten we precies hoe de resultaten voor onze klant ervoor staan. Onze passie voor het vak uit zich in enthousiasme, service en resultaat. Chatkracht voelt zich betrokken en verantwoordelijk en mede door de persoonlijke en transparante werkwijze bouwt Chatkracht samen met haar klant aan een duurzame relatie. 

Kortom, Live Chat zorgt voor snel en laagdrempelig contact, niet via een Chatbot, maar door een deskundige medewerker. Het persoonlijke contact met een chatspecialist zorgt voor vertrouwen bij de websitebezoeker. Ook buiten kantooruren is de organisatie bereikbaar, waarbij een websitebezoeker altijd binnen 30 seconden een reactie krijgt. Getrainde chatspecialisten werken met een op maat gemaakt kenniscentrum met daarin alle informatie over de organisatie. Hierdoor kan een chatspecialist de websitebezoeker direct verder helpen. Dit zorgt voor tevreden klanten én extra omzet! 

Dit bericht is geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink.