Screenlink heeft de beste narrowcasting interne communicatie tools

Je hebt net een nieuwe winkel, de zaken gaan super goed, alleen alle aanbiedingen worden nog met grote papieren posters in de winkel weergegeven. Dit was eerst gedaan om wat geld te besparen, want peperdure flatscreens zijn niet de beste aankoop voor een startende winkel. Echter nu alles lekker loopt, lopen de kosten van de productie van deze posters nog gewoon per maand of zelfs per week op. Ten tegenstelling heeft narrowcasting interne communicatie of narrowcasting externe communicatie, maar 1 keer kosten; bij de aankoop (en misschien nog een beetje bij het onderhoud).

Beeld schermen

Voordelen van narrowcasting

Een aantal voordelen van narrowcasting interne communicatie, maar ook van narrowcasting externe communicatie zijn:

  • Je kan razendsnel de informatie op de borden veranderen en je hoeft niet zoals bij papieren posters steeds nieuwe te kopen.
  • Je kan de reclame interactief maken voor de klanten waardoor het nog interessanter wordt gemaakt voor je om de reclame artikelen te kopen of om er iets mee te doen.

Enkele voordelen van narrowcasting interne communicatie zijn:

  • Je kan snel werknemers op de hoogte houden of er jarige zijn die dag.
  • Je kan snel en toegankelijk laten zien aan werknemers of er belangrijke evenementen zijn waar ze rekening mee moeten houden.
Dit bericht is geplaatst in Zakelijk met de tags , , . Bookmark de permalink.